Een krachtig logo voor een Bewust Betere toekomst. De oplettende volger heeft het al gesignaleerd: Drogist Bewust Beter heeft een nieuw logo en profileert zich vanaf nu als DBB.
De afgelopen twee jaar hebben meer dan 20 nieuwe ondernemers zich aangesloten bij DBB. Hiermee opereert DBB landelijk en is het tijd voor een sterk en herkenbaar logo dat past bij de ontwikkeling van DBB. In dit eigentijdse logo blijven de kleuren blauw (symbool voor advies en vertrouwen) en groen (symbool voor natuurlijk en gezond) centraal. Deze kleuren sluiten immers perfect aan bij de kernwaarden van DBB:
Bewust Beter | Bewust Goedkoper | Bewust Lager
Met dit krachtige logo baant DBB de weg naar een mooie toekomst voor haar ondernemers. Een herkenbaar logo voor de consument, een logo waarmee de landelijke marketing van veel merken geland kan worden en een logo dat de lokale propositie van de ondernemers landelijk versterkt.
Afgelopen maand werden vier nieuwe ondernemers verwelkomd bij de formule. Deze ondernemers zijn van start gegaan met het nieuwe logo en de daarbij behorende nieuwe winkeluitstraling.
DBB is sterk in beweging en voor veel ondernemers aantrekkelijk als drogisterijformule. Aantrekkelijk omdat DBB een landelijke, volledige en betaalbare winkelondersteuning levert. Een ondersteuning die de lokale positionering van de ondernemer op de eerste plaats stelt en hier perfect op aansluit.