Meer dan de helft van alle Nederlanders krijgt er mee te maken… voetschimmel. Toch blijven veel mensen er langere tijd onnodig mee rondlopen. Daar moeten we wat aan doen, dachten ze bij Serrix. Het bedrijf schakelde JCDecaux in voor de meest iconische categori-campagne ooit.
Martijn Rommertz, Brand Manager Mycosan bij Serrix B.V.: "Met de 'Steek je middelteen op tegen voetschimmel' creëren we op een ludieke wijze bewustzijn voor voetschimmel. Een wel degelijk serieuze aandoening waar je niet mee moet blijven rondlopen."
Mycosan biedt een oplossing die 99,9% van de schimmels die voetschimmel veroorzaken doodt en biedt directe verlichting van jeuk. Zo hoeven jouw voeten dit festivalseizoen geen enkel moment te missen.
Serrix helpt mensen om zich goed te voelen en er goed uit te laten zien, om zo meer uit het leven te halen. De campagne is tekenend voor hoe ze bij Serrix met een knipoog werken aan creatieve, impactvolle campagnes die bijdragen aan de groei van het merk en de categorie.
De campagne start in week 33 met out-of-home rondom verkooppunten in alle grote steden en wordt tevens online ondersteund op social media.